dijous, 10 de febrer del 2011

EM PRESENTO

Hola, em dic Milena, tinc 8 anys. Visc al carrer Martorelles.
He nascut a Barcelona. Vaig néixer a l’hospital Vall d’Hebró el dia 18/1/02 .
Tinc una germana que té 1 any. El dia 16/10/09 és l’aniversari de la meva germana.
Visc amb el meu pare, la meva mare i la meva germana.
El meu pare es diu Pedro, la meva mare es diu Paqui i la meva germana es diu Zoe. El meu nom preferit és Anelim.
El meu pare treballa de fumigador i la meva mare fa targetes.
Vaig a l’escola Antaviana, vaig a 3rA.
Els meus millors amics/gues es diuen: Paula i Ivan.
També tinc moltes amigues a l’escola.
El meu esport preferit és la natació i el futbol.
M’agraden els gats i els gossos.
M’agrada saltar a la corda amb les meves amigues.
També m’agrada fer mates, anglès, música i informàtica.
M’agrada la piscina. M’encanta dibuixar.
De gran vull ser arquitecte.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada