dijous, 28 d’octubre del 2010

EM PRESENTO

Em dic Miguel, tinc 9 anys i visc a un carrer de Trinitat Nova. 
Tinc una germana que es diu Jara. També tinc un gat que té 2 mesos, que es diu “Turco”.
Fa 8 anys que visc a Barcelona, però m’agrada San Sadurní.
La meva escola es diu Antaviana. Hi tinc molts amics que tenen 8, 9, 11 i 12 anys, que es diuen: Juan Carlos, Ivan, Eros, Izan...
M’agrada el futbol club Barcelona, però Espanya és l’equip que més m’agrada.
M’agrada el menjar xinès.
He vist taurons i dofins a l’Aquarium i un senyor que té 99 anys.
Em va agradar la pel·lícula de La guerra de 1542.
Tinc un joc de “Imperiun al meu pais”. Tinc joguines que es diuen Bakugan nueva vestrolla.
Sempre vaig amb els meus amics a les roques del costat de les plaques solars on hi ha nius d’abelles que piquen. Allí fem excavacions.
M’agrada Kiko i Shara, els 2  cantants, i el Daddy Yanke que es diu Ramon o Raimon.
M’agrada Aguila Roja i el Internado i Fisica o química. També Bob Esponja que surten a la tele no la grada molt el
M’agrada tot i sempre em rento les dents.
Les coses que no m’agraden són els llops i els arquitectes que descobreixen coses.

Sempre que vaig al parc no m’agrada fer mal als animals. No vull que matin animals. Des de petits el nens i nenes no han de fer mal als animals.
No m’agrada gaire el bàsquet. Tampoc la gent dolenta o que es porta malament, ni les abelles ni tampoc menjo verdures o porc, però si que vull gelat o la pastanaga.
Sempre vaig al llit a les 22:00, després de fer els deures.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada