dijous, 28 d’octubre del 2010

EM PRESENTO

Em dic Matheus, tinc 8 anys.
M’agraden les matemàtiques, el bàsquet i també
el futbol.
Tinc un germà que es diu Junior, i té 2 anys.
Estic a l’escola Antaviana, en el grup de tercer A.
El meu pare es diu Josep Maria i la meva mare Eliana.
He nascut al Brasil i ara visc a Barcelona.
Tinc un gat que es diu Espiri. També tinc un aquari d’un metre.
M’agrada jugar amb el meu germà a pintar.
Quan tingui 18 anys faré 1 metre i 80 centímetres,
El meu pare té 44 anys i la meva mare 30.
Ara jo faig 1 metre 35 centímetres.
El meu gat té 3 anys.

Els meus millors amics i amigues són: el Lies, el Pau, el Víctor, l’Alba, el Justin i, una mica, el Miguel.
Fa 4 anys que estic a l’escola Antaviana.
M’agraden els dibuixos de Bob Esponja, Bakugan en nova vestroia, Ben 10.
Sempre em desperto a les 7:50, i a les 14:30 dino. A les 21:30 vaig a sopar i a les 22:00 me’n vaig a dormir.
El meu animal preferit és el lleó perquè té: urpes, dents afilades,
una cabellera, i perquè corre molt i té molta força.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada