dijous, 28 d’octubre del 2010

EM PRESENTO

Em dic Pau, tinc 8 anys.
Vaig néixer el dia18 del 9 de 2002 a Barcelona.
Tinc una germana que té 4 anys i es diu Andrea.
La meva mare es diu Montserrat i el meu pare Josep Maria.
A casa viu la meva mare, el meu pare i la meva germana.
Visc al carrer les Torres. 

Vaig a l’escola Antaviana i vaig a tercer A.
De gran vull ser policia.
M’agrada el futbol. M’entreno a les pistes Antoni Gelabert.
M’agrada jugar a l’ordinador, també les matematiques i els animals.
Els meus amics es diuen Matheus, Lies, Justin, Miguel, Adrià R, Adrià B, Carlos i Rowan.
Els meus dibuixos preferits de la televisió són inazuma ileven , beybleid, bakugan a nova vestroya, ben 10 alien force, amazinng spiez ,
Les meves joguines preferides són els bakugans.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada