divendres, 1 d’abril del 2011

LA PAU

Hi havia una vegada uns nens que no volien guerra. Quan  alguns es barallaven  procuraven de separar-los  i dir-los que no s’han de dir paraules lletges. Com que no deien el que ells havien fet, sols explicaven:                            
 - Aquest m’ha fet això¡
 - Aquest  m’ha fet allò!
I, és clar, algun dia  s’havien de demanar perdó però no és  perdonaven.
Un dia  uns nens i nenes van intentar  que es perdonessin parlant, però  no hi havia manera, fins que al final un li va dir a l’altre :
 - Em perdones?
 - Si! amics?
 - Si! Som-hi, anem a jugar.
 - A què?
 - A la bomba
 - D’acord. Vinga, qui s’hi posa?
 - Jo!
 - Molt bé, començo!
 - Un, dos, tres, quatre, cinc, sis, set, vuit, nou... s’apropa la bomba!- deu, onze, etc ... BOMBA!!!
 - T’he  enxampat amb la pilota! Et toca parar!
 - D’acord, Pepito. Començo!
I així  van  jugar  bé tota la tarda
 - Adéu, fins demà a l’escola!
 - Adéu!
Després de dormir profundament tot el vespre, va sonar el despertador:
“RIIINWGGG¡”
 - Fill, que ja és hora de llevar-se!
 - Ja vinc! Ja estic! Però, mare, i l’esmorzar?
 - Ai! És veritat. Ja estic!
 -Té, vinga!
 -Anem!
 - Mira, en Petito!
 - És veritat. Puc anar amb ell?
 - Si, però ves amb compte i entra a la classe a l’hora.
 - Em piro! Hola, Pepito, on estaves?
 - A la porta.
 - I perquè no has entrat?
 - Perquè m’havia despistat
 - Ai, ai! Anem a classe
Així, cada dia anaven junts i van fer molt bona amistat que dura fins avui, encara que el conte s’ha acabat.

NAYARA

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada