divendres, 20 de maig del 2011

DE COLÒNIES


A les nou i quart vam entrar a l’autocar i vam posar les motxilles dins de l’autocar.
Després vam entrar i seure al seient. Vam posar-nos el cinturó quan va arrencar l’autocar.
Vam  arribar a les onze, vam treure el bocates.
Després vam anar a jugar i algunes nenes donaven de menjar als cavalls.
No em va agradar que alguns nens es barallaven i crec que alguns nens no s’ho passaven bé per això.
Els  monitors  eren molt alegres i a vegades jugàvem a matar conills amb els monitors.
Amb les meves amigues donàvem de menjar als cavalls.
Al bosc, hi anàvem per la nit i teníem molta de por.
Després el Xavier ens contava una història d’un pastor d’ovelles.
Al dia següent pel mati tots els meus companys de la meva habitació cridaven. Vaig dormir al llit de dalt.
Els cavalls d’allí es deien Chipi, Canela i Bandido.
Vam anar al port on vam agafar un eriço i una estrella de mar,
cargols i crancs.
L’últim dia vam anar a la platja.  
Quan vam tornar a casa veníem molt casats.
Vaig  arribar a casa i els meus pares estaven alegres i la meva germana estava amb l’ordinador jugant. La meva mare la va treure de l’ordinador perquè no havia fet els deures però amb el seu mòvil podia jugar. Després em va treure la roba de la motxilla i jo vaig dormir amb la meva germana.
Quan ens vam despertar van anar al parc amb el gos però el gos es va fer pipi al meu peu i la meva mare va netejar la sabata.

LIZZIE

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada