divendres, 6 de maig del 2011

EL NINOT DE NEU MÀGIC


Hi havia una vegada un ninot de neu molt especial.
El ninot  de neu es va fer l’any mil dos-cents trenta-un. El ninot  de neu era el millor amic de tots els nens i nenes del poble i un dia va conèixer un amic nou. El ninot li va dir:
- Hola, em dic Neu, i tu com et dius?
- Jo em dic Adriel. Vinc d’Espanya.
Llavors, el ninot de neu va dir:
- Vols jugar amb mi?
El noi li va contestar:
- I a què jugarem?
- T’agrada patinar sobre gel? si m’agrada molt però jo no veig cap palau de patinatge
- Ja ho veuràs!
Neu va dir unes paraules màgiques: 
- Pin pan pun  
El noi va veure un palau de patinatge i va dir:
- Com ho has fet?
- Amb màgia, Adriel, amb màgia.
I tots dos van tenir una idea:
- Que venguin tots els nens i nenes del poble a patinar.
CRISTIAN

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada