divendres, 20 de maig del 2011

LES MEVES COLÒNIES

El dimecres passat vaig anar de colònies a Mas Corcoll.
A les 9 vaig anar a l’autocar però jo anava davant per no marejar-me.
Quan vam arribar es van presentar els tres professors que es deien: Comí, Momo i Estigui.
No m’ ho vaig passar molt bé per que quasi tots els dies estàvem  jugant a lo que volguéssim.
Vam anar a la platja i jo vaig agafar un eriço de mar.
El primer dia em sembla que vam estar jugant, però quasi tothom estava amb els cavalls. Un era blanc i es deia Canela, l’altre es deia Chipi i era marró amb una taca marro al front. L’últim era el meu preferit, era marró sol, però no recordo com es deia . L’últim dia em vaig divertir molt perquè vam anar a la platja i vam fer lo que volguessim .
I jo vaig fer la piràmide humana.  

  
Paula

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada