divendres, 3 de juny del 2011

LA NENA I EL SEU GATET NOU

Hi havia una vegada una nena que vivia en una cabanya de fusta. La cabanya no era gaire lluny d’un pont molt vell. Vivia amb el seu avi, i el seu avi li va dir:
-         Filleta  meva, avui és el dia de la pau i tinc un regal  per tu, perquè t’has portat molt bé.
-         Què és avi? Què és?
-         Obre’l tu mateixa.
-         Uau!!! Què maco és!!! Un gatet!!!
El gatet era gris i blanc, tenia sols dos mesos d’edat.
-         I què, Gemma, quin nom li poses al teu gatet?
-         Irisca ! Li posare Irisca !
-         Molt bé, has escollit un nom molt maco.
-         Gràcies avi, t’estimo molt.
-         M’alegro molt que t’hagi fet feliç.
-         Avi...!
-         Que?
-         Ja s’ha fet de nit.
-         És veritat.
-         Bona nit, avi.
-         Bona nit, Gemma.
L’endemà la noia diu:
-         No m’agrada la pau!!! És inútil!
El seu avi la va sentir
-         Però, però què dius, Gemma? M’he esforçat al màxim per fer-te aquest regal, i tu em respons així?
-         Si no m’agrada la pau...
-         Perquè no penses en la teva mare? Perquè no penses en la felicitat que t’envolta!

Andreea

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada