divendres, 3 de juny del 2011

LA PRIMAVERA

Vaig anar al bosc, feia molta calor. Hi havia també un camp de flors i també l’arbre més alt del món. Al cap d’un minut vaig sentir unes veus que venien del camp de flors i eren unes margarides que discutien.
- Jo sóc la més maca del món
- No, t’equivoques bonica, jo sóc la més maca!
I jo els vaig dir:
- Per què esteu discutint per la més maca?
- Perquè ella és lletja i jo sóc maca.
- No és veritat, jo sóc la més maca.
- Per què no us feu amigues? -vaig dir.
- No!!! Mai de la vida.
    - Per què no pareu de discutir? 
    - No ho sabem!
- És que ens sentim molt soles perquè som les úniques flors d’aquest camp.
- Voleu que us porti a la meva casa en un gerro, si o no?
- Si!!!
- Jo tinc moltes flors a la meva casa. Hi estareu molt ben acompanyades.
I així les va portar a casa i tots van estar molt contents de que havia arribat la PRIMAVERA.


Andreea Homorozan

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada